Fri fragt over 399 kr.* - Brug koden: FRIFRAGT
Modtag nyhedsbrevet og få 75 kr. til en fotobog*

Tilfredshedsgaranti på CEWE FOTOBOG

Tilfredshedsgaranti

CEWE FOTOBOG tilfredshedsgaranti


Kære kunde



Det er vigtigt for os, at du er tilfreds med dit CEWE produkt. Derfor giver vi dig 100 % tilfredshedsgaranti på vores brand-produkter, som er CEWE FOTOBOG, CEWE KALENDER, CEWE VÆGBILLEDER og CEWE CARDS.

Vi giver dig den højeste kvalitet og den bedste service – til enhver tid. Skulle du af en eller anden årsag ikke være tilfreds med dit CEWE produkt, så kontakt vores kundeservice på mail eller telefon. Fortæl og hvad du ikke er tilfreds med, og sammen finde vi den løsning, der passer dig bedst. Det kunne for eksempel være, at vi producerer din ordre på ny, hvis der har været fejl i den. Det kunne også være, at vi tilbagebetaler købsprisen – mod returnering af det produkt, du reklamerer over.


Hvornår kan du gøre brug af din tilfredshedsgaranti?

Vi garanterer dig perfekte fotobøger, vægbilleder, kort og indbydelser og kalendere (undtaget er vores julekalendere). Hvis du, på trods af passende håndtering og inden for 3 uger efter modtagelsen af produktet, opdager fejl eller anden grund til at være utilfreds, producerer vi din ordre påny – og denne gang forhåbentlig uden fejl – eller vi krediterer dig købsprisen. Tilfredshedsgarantien gælder ved køb af op til 3 fotobøger, op til 3 fotokalendere, op til 3 vægbilleder og op til 3 pakker kort og invitationer.

Hvis du skal bruge flere end 3, vil vi anbefale dig at bestille et prøveeksemplar først.


Hvordan sender du dit produkt retur?

• Hvis du har modtaget dit produkt med post og ikke er tilfreds, så start med at kontakte os på telefon eller mail. Vi oplyser dig returadresse og sagsnummer. Så snart vi har modtaget dit produkt, vurderer vi, om det er muligt at fremstille et nyt produkt, uden fejl, eller om det er bedre at kreditere dig købsprisen. Vi gør det, du helst vil have.

• Hvis du har afhentet dit produkt i en forretning og ikke er tilfreds, så returner ordren til personalet i samme butik, du afhentede den i. Når vi har modtaget den fra forretningen, vurderer vi, om den kan produceres på ny – uden fejl – eller om købsprisen skal tilbagebetales. Vi gør det, du helst vil have. Ønsker du, at vi producerer den på ny, vil din ordre kort tid efter ligge klar til afhentning i butikken. Hvis du hellere have pengene tilbage, foregår dette også i pågældende butik.




Hvor lang tid gælder tilfredshedsgarantien?

Hvis du ikke er tilfreds med dit produkt, skal du kontakte vores kundeservice inden 3 uger efter, du har modtaget dit produkt. Fortæl og hvad du er utilfreds med og hav dit ordrenummer parat, så finder vi sammen ud af, hvordan sagen skal løses, så du bliver tilfreds.

De rettigheder købeloven giver dig, gælder selvfølgelig stadig og berøres ikke af vores tilfredshedsgaranti.


Hvordan kommer du i kontakt med os?

Vores søde og dygtige kundeservice sidder parat ved telefonerne og på mail. Husk at have dit ordrenummer parat, så kan vi hurtigere finde din sag i vores system.

Denne hjemmeside anvender cookies til brug for statistik og markedsføring herunder tracking. Ved at klikke videre accepterer du brugen af disse. Vil du vide mere om vores cookies og hvordan du sletter dem, klik her.